Thursday, November 10, 2011

Panorama UNIMAS dari KOLEJ KENANGA

Salam n Selamat Sejahtera

Hari ni 9 NOV, tak ada apa sangat benda yang nak diceritakan. hujan lebat sangat-sangat. aku dari tak mengantok, dapat bantal, teross masuk alam mimpi. sampai petang aku tidur. bangun-bangun, akak-akak housemate yang pergi catering dah balik. banyak makanan diorang bawak balik. cerita diorang ni sebenarnya tolong isteri Mejar Shahril. isteri dia buat catering. pastu, tak cukup staff, jadi Mejar mintak tolonglah kat anak-anak buah geng-geng intermediate palapes udara ni tolong. pagi tadi pukul 6.30pg lagi dah bersiap pergi. petang pukul 6pm baru balik. diorang bawak balik nasik, ikan kering, ayam, daging masak kicap..ermm, agak menyelerakan.

Tapi, suasana petang tadi sangat-sangat cantik!









Cantik kan. sebenarnya, motif aku nak bagitau yang cuti ni, aku tak sentuh pun assignment. asyik games, online, tidur. nak qada rehat sebenarnya... =)

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com