Saturday, March 31, 2012

DAPAT ADIK BARU!!!

Seronoknya, mesti ghumah lanie penuh dengan keceriaan n kebahagiaan. Aku dah dapat adik baghu. 3 ekoq semuanya. "EKOQ" sebab ni adik-adik kucing aku. Aduhai, geramnya nak picit-picit hidung dia, main tapak tangan dia yang lembut n merah jambu.

Depa bagi nama Aaron, Chinta n Boboy
Nampaknya aku dapat 1 adik betina, 2 adik jantan. Bukannya apa, stigma adik ni mai sebab aku anak bongsu dalam keluarga. So, takdak teman permainan pon. Kucing-kucing ni saja teman aku dari kecik sampai besaq.


Tengok tu, meragas merata..


Lepaih tu, aku selalu la baca blog http://kakimotong.blogspot.com, memang best baca kalau rindu adik-adik dekat ghumah tu. 1 lagi yang aku suka layan, http://lovemeow.com. Macam nak menjerit aku tengok video + gambaq kucing depa yang chumil-chumil!!

Layan dulu gelagat Dottie + Nabil, ni la parents baby baghu tu..

Such a romantic couple..
Rindunya, dengaq ceghita dekat ghumah tinggai depa ni saja. Yang lain semua dah bagi dekat oghang. Aduhai....


No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com