Monday, March 05, 2012

WEEKEND HANG-OUT-CRA3Y

1 saja perkataan untuk ahad kelmarin, GILA! Hujung minggu, boring tak tau nak buat apa. Alang-alang ada geng nak keluaq, aku pun tumpang sekaki. Destinasi : WISMA SABERKAS. Tempat ni macam Plaza Low Yat yang menjual alat-alat gadget macam handphone, laptop, aksesori-aksesori dia, segala macamlah. Wayang tak dak ya. Housemate kawan nak pi shopping handphone, aku nak shopping kasut. Kasut sukan aku semua dah hancuq+tercabut tapak. Aku tak tau la pasaipa, sama ada aku ganaih sangat or latihan terok sangat (terok la sangat..).

Kehidupan dekat sini (UNIMAS), kalau nak keluar ke Kuching ada 4 pilihan :
1. bas awam atau bas unimas
2. kereta sewa (kalau ada lesen..)
3. teksi
4. van

Aku keluar naik van, RM4..


Rajinnya Kak Maz, sambil-sambil duduk dalam van, baca novel dulu..
Sampai sana, aku berpisah dengan geng-geng nak beli handphone. Gheja aku, pusing satu Wisma Saberkas puas-puas tanpa diganggu. Syok jugak soghang-soghang nie. Baghu aku tau, ada SPEEDY kat sini. Pusing-pusing nak cari kasut, akhirnya..BATA jugak yang berkenan..

RM59.99
RM29.99
Dah dapat barang yang nak, baghu pi menyelit cari kawan-kawan balik..

Sony Ericsson Hazel
p/s : ada Wifi, 3g depan, cun tapiiii....slide, aku dah serik,,,
Tokiwado perisa chocolate cheese
p/s : 1st time makan..
Perempuan kalau jumpa alat-alat make-up
Jam menunjukkan pukui 1 lebih. Emm, kalau aku balik, boring ni. Apa kata, singgah The Spring dulu! Nak korbankan Baucer 1 Malaysia yang berbaki RM50 lagi. Tapi, nampaknya aku dengan Aimi sajalah yang nak buang masa kat sini. Yang lain semua balik..

Shopping di MPH
p/s : habis sudah riwayat baucer aku..
Tiba-tiba, perot sudah bermahajaralela. Sushi King! Alamak, ramai la pulak. So..terjah SECRET RECIPE!

Ice lemon tea + noodle tomyam+free keropok!
Kalau dah lapaq..
Sebelum balik, teringat pulak dekat oghang rumah.
p/s : beli la 3 ketoi  Big Apple Donut..
Buat gila, balik dengan teksi, nasib baik 2 orghang.
Melayang RM35, kiranya soghang RM17.50sen tunai..
Mcam biasa, kalau dah sampai ghumah, rehat-rehat, pastu..

Tidoq sampai pagi..ZZZZ..

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com