Saturday, April 14, 2012

muKA YAng luMPUH SEBELAH KIRI

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya mengharungi Latihan Berterusan selama seminggu. 3 hari ada Latihan Menembak di ULS Sempadi, 4 hari Karnival Sukan.

Ok la training ni. Dengan ajutan bawu pulak. Tegas gila-gila. Kecut gak perut aku sebenaqnya..

Tapi kan...kesan yang paling ketara training kali ni..bukan muka hitam. Sebab tu benda biasa, tapi..muka aku.,



Gila cemei habes muka aku. Gara-gara sukan bola baling. Kena rempuh dengan 2 owang yang berganda besaq pada aku. Memang kirim salam sajalah. Terkepit aku dekat situ. Mata bengkak, bibir pecah, kulit terkopak sebab kena spek lawan. Adui, kelas mula minggu depan. Macamanalah aku nak pi fakulti tu. Nak naik bas lagi. Sengsara aku tanggung malu. 

INFO :
Mata lebam dapat dilihat dengan kelopak mata dan sekitarnya menjadi hitam kebiruan dam bertukar menjadi ungu. Antara faktor yang menyebabkannya seperti pukulan di hidung, atau sekitar mata kerana cairan akan berkumpul di jaringan longgar dari kelopak mata.

Tolonglah cepat baik. Dah tak tahan, makan pun sakit beb. Nak cakap sakit, nak gelak kuat-kuat pun sakit. Risau aku sebab telinga jadi bengang, mata kiri aku kabur. 

Nak pi klinik malas pulak.......

Ganjaran untuk muka aku nie :

Emas untuk bola baling!!

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com