Tuesday, November 27, 2012

Penulis Ayat-Ayat Cinta di UNIMAS!

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Tarikh: 25 Nov 2012
Aktiviti: Cinta Dari Hati
Masa: 7.30pm-10.30pm
Tempat: DK1, CTF1

Moderator: Tn Hj Syahrul Nizam Junaini 
(lecturer Fakulti Sains Komputer & Teknologi Maklumat)
Panel 1: Prof Mohd Fadzil Abd Rahman 
(Timb Naib Canselor Hal Ehwal Pelajar & Alumni, HEPA, UNIMAS)
Panel 2: Dr Dian Patria
(lecturer penyelidik Keusahawanan, Penulis & Motivator)
Panel 3: Habiburrahman El Shirazy
(Penulis Buku Ayat-Ayat Cinta, Ketika Cinta Bertasbih, etc...)


Walaupun dalam kepenatan kalut-kalut habeh training, sempat jugak curi masa pi ceramah ni. Rugi sehh sapa yang tak pi. Tapi, tak ambik pun signature penulis tu. Ambik gambaq dari dekat ja. Malu pulak aih nak bergambaq sekali. Cewah!


Moderator
Panel1
Panel 2
Panel 3
Sentiasa ramai golongan hawa..
Kak Etty + Kak Gee
Kumpulan nasyid Da'my. Diorang nyanyi 2 lagu, Muhasabah Cinta + Ayat-Ayat Cinta.
Cenderahati kepada semua ahli panel
Antara tetamu yang hadir..
Dari jauh pun jadi lar..

Cukup la ambik gambaq dari dekat. Nak ambik gambaq sekali, muka tengah hitam yang amat! Malu..

Balik tunggu bas pukul 11 untuk balik ke Kampus Timur. Puasnya bicara ni, rugi sapa yang tak pi. Balik bilik konon nak basuh baju dengan sambung assignment. Jawapannya..ZzZzZz..

10 comments:

  1. lah dah alang2 nape tak amek autograf sekali...?

    ReplyDelete
  2. @hatimi: tiba2 rasa malu2 pulak malam tu. HE3..

    ReplyDelete
  3. @pak joe: segala bnda depa ckp suma trphat di hati n qalbu..

    ReplyDelete
  4. wah. cam best je dapat jumpa habiburrahman. suka baca tulisan dia.

    ReplyDelete
  5. @rajik: dia bgi motivasi pon bez..siap berpuisi lagi,,i'allah, nnti timm uplod klu line ok..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com