Tuesday, December 25, 2012

Hamster Comel!


Haiwan kecil dan comel berupaya untuk menghilangkan stress. Betul tak?
Semalam dengan kerajinan yang tinggi, aku pi rumah kawan dekat blok sebelah. Tengok hamster yang sangat comel. Ada kawan suruh depa jagakan. Bukan setakat hamster ada dalam rumah depa ni, ikan puyu, kucing..

Dua-dua jantan! Eh, tunjuk bontot lak yang kaler coklat ni..
Sambil makan pun boleh tidoq..

Tikus! Tikus! Comel kan. Susah nak duduk diam!
Asyik tidoq ja yang putih nie..

Nak tengok video macamana hamster makan kuaci? Saksikan..
 
video

Cak! Mimi pun ada. Tengok ja tau..Dalam hati tu geram tuh!
Stress, tak dapat hamster.
Buat la muka comei macamana pun, tak dapat punya hamster tuh! Tengok kat balang tu, ikan puyu pun nak cakap Hai!
Ikan puyu kat belakang tu asyik rempuh balang ja. Nak masuk entry jugak ka? Esok-esok pulak na aku cerita pasai hang. Hilang stress aku tengok budak-budak ni. Macamana dengan hampa semua? Boleh hilang stress ke tengok? Atau geli? He=He=He

14 comments:

  1. wahhh somel.. teringat kat hamster sy dulu.. tp da mati sb die terjun bagunan..huhuuh

    ReplyDelete
  2. @dyshasahhir: terjun bangunan?? aiyakk!!

    ReplyDelete
  3. So cute...suka nak ada pet tapi nak jaga susah..kucng pun asyik gaduh aja..

    ReplyDelete
  4. hahah si mimi tu tgh pikir camne nak kuarkan hamster dari sangkar....

    ReplyDelete
  5. @raudzah: yeke susah..hi3..senang je..
    @timi: he3..taw xpew.dia aim lma da tuh..

    ReplyDelete
  6. comelnya hamster tu..
    cam nak picit je..huhu
    kesian kat kucing tu takde orang nak layan dia.
    ikan puyu goreng sedap jugak :)

    ReplyDelete
  7. @nick: ha3!! kucing tu da trlebey layan da pon..siap kena mandi lagi ngn tuan dia..pdan muka..hi3..

    ReplyDelete
  8. didiey geli binatang berbulu..huhu..pegang pown xberani

    ReplyDelete
  9. alahai shomel je kucing tuh la

    ReplyDelete
  10. akak nk hamster tuh bleh?/

    p/s dik oi awat la kucing tuh name mimi...alahai...

    ReplyDelete
  11. @mimie: he3..maaf la..terbubuh nama mimi lak..he3..tapi dia kucing jantan taw..

    ReplyDelete
  12. wah pecinta haiwan jugak yer...comey hamster tu....

    ReplyDelete
  13. @ena: he3..sangat suka dgn binatang..sbb comel!

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com