Tuesday, December 04, 2012

Program K4U

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia

Aktiviti: Majlis Perasmian Karnival K4U
Tarikh: 28 Nov 2012 (Rabu)
Tempat: DeTAR Putra
Masa: 2pm-6pm

 Palapes Darat + Palapes Udara + Suksis buat kawad tempur untuk menyambut ketibaan TNC (Timbalan Naib Cancelor), Prof Mohd Fadzil Abd Rahman.3 hari je berlatih sebab kawad ni senang. Ada marching band dari Tentera Darat sekali iring kami kawad. Peh! Memang meremang segala bulu di badan!

Menunggu ambik senjata
Kak Maz!
Merosakkan gambar la anip kat depan tu..
Nik Zam + Syafiq Wahab

Mantap diiringi "bonzer-bonzer".
Sumber: Facebook UNIMAS

Yea! Dah selesai kawad! Bergambar di tapak pameran
Berbelakangkan kereta kebal polis (PULAPOL)
Booth Palapes Udara
Suasana dalam DeTAR yang penuh dengan bermacam-macam pameran. 
Chef dari ATM tengah buat demo buat hiasan guna buah.
Booth lukisan. mesti dari FSGK ni..
Persembahan dari "abang-abang polis".
Lompat Palapes Darat Lompat!
Aku nak upload video. Tapi, tak dapat pulak. Maaf ya, enjoy tengok gambaq sudah.

Minggu yang sangat sibuk dan memenatkan. Arghhh!!

10 comments:

  1. wah terserlah kemeriahannya...tgk gambar pun dah menarik...

    ReplyDelete
  2. he2..nk upload video..xdpt pulak..hermm..

    ReplyDelete
  3. tak upload kat youtube ke?

    PS: berubah wajah lg blog ni ye...hehe

    ReplyDelete
  4. @hatimi: xpon..kena uplod situ dulu eh..aah..ngeh3..

    ReplyDelete
  5. kalo ade video baru syok boleh tengok..tapi teringin jugak nak pegang m16 tu..huhu

    ReplyDelete
  6. @nick: aah..nnti timm try yer uplod vdeo..
    @qasehnyarania n @mimie: sgt2 bez..ho3..

    ReplyDelete
  7. Wah segak sgt..123 kirik kanan kirik...jalan depan..

    ReplyDelete
  8. @raudzah: kwad kali ni lagi bez, da pancaragam iring..pehh..mmg syiok..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com