Wednesday, December 19, 2012

Striking Green Shoes

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia


Kalau kita confident dengan diri kita, apa saja yang kita pakai orang yakin dan kita tak nampak pelik!


14 comments:

  1. yes setuju!!! walau apa kaler sekalipon.. :)

    ReplyDelete
  2. yg penting kena lh berani ..lg pun skg dh femes kaler2 block nih..

    ReplyDelete
  3. kadang2 kita takut nak pakai kaler yg nmpk striking..sebab takut tak tak matching..huhu

    ReplyDelete
  4. @zaza, @baby lydia, @nick: mmg x matching pon..yg kelakar..dr jauh nmpk kasut jer..hik3..

    ReplyDelete
  5. betul tu...kalau konfiden...lelaki yg muka ganas mcm kumpulan jambu tapi pakai baju pink pon boleh....

    ReplyDelete
  6. is hensem: laa, ingtkn kasut berjalan sendri.;)

    ReplyDelete
  7. @miz ruha, @hatimi: taw xpe, that's right!
    @is hensem: grr...is kedetut!

    ReplyDelete
  8. setuju.kalau yakin pakai apa pun ok

    tapi sis ni mmg jenis tak yakin ngan diri sendiri. so pakaian sis biasa2 jea.

    ReplyDelete
  9. @sis nik ros: sye ni jenis yg skew sarung je ape dpn mta..senang cita gila2 klu da desperate..he3..

    ReplyDelete
  10. @dyshasahhir: sangat..diorg ckp skng trend pkai kasut cmtu lak..xtaw pulak..hu3..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com