Tuesday, January 15, 2013

Kerinduan yang Teramat









Cak! Hai semua! Nak tau ni semua gambaq-gambaq apa. Nilah sorotan gambaq dari awan biru yang membelah awan dari Borneo --> Pulau Pinang. 
Aku ni dah sewel sangat-sangat dah ni. Jasad ja tinggai dekat sini. JASAD ni lah yang dok bergerak kat sini. Hati + roh semua dah balik dok rumah. Dia dok memanggil ja aku balik cepat..
Dah macam zombie aku kat sini..

WAAAA!!!! NAK BALIK!!!! Awat la aku jadi macam ni tak tau. Ni mesti sebab hormon pompuan dalam badan dok ber'desyum-desyum'. *masalah pompuan 

Kepada lelaki di luar sana, sabaq-sabaq dan belajaq-belajaq la kalau bini jadi lagu tu..
Ingat senang ka nak jadi pompuan ni. Tu pun lelaki yang makin sikit populasi kat dunia ni nak jadi macam kami jugak. Aduhai. *melalut...

Bye semua!! *motif??

10 comments:

  1. wah dah abis exam kan Timah? tak boleh balik kampung lg ke?

    ReplyDelete
  2. @timi: wuwu..xle balik g..ada training..
    @is: eh3, da x jadik anon da ye..

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat naik flight..
    saya baru naik sekali..
    nak naik lagi..hahah

    ReplyDelete
  4. @nick: nek la lagi..lanie senang nk nek, xcm dulu dah..

    ReplyDelete
  5. @is: jgn la jeles..bawu jumpa coding utk ubah tulisan..

    ReplyDelete
  6. untong lah. dan lg tu duk kalut sampling. ish3.~

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com