Saturday, February 23, 2013

"Saya nak header doodle part 1"



Cepat klik banner kat atas sebab tarikh akhir dia hari ni pukul 2400H tepat!

Syarat-syarat dia senang je. Kebetulan aku tengah nak tukaq header ni. Nak buat sendiri malas!
HA-HA-HA *gelak jahat

12 comments:

  1. Gud luck awak...moga bertuah dan dpt mngantikn header baru yer....

    ReplyDelete
  2. @ena's palace: maceh no..he3..alang2 join la sekaki..he3..

    ReplyDelete
  3. comel header tu...hihi selamat bersegmen ye timah....

    ReplyDelete
  4. datang dari segmen yang sama :)

    http://www.farahshahirah.com/2013/02/saya-nak-header-doodle-part-1.html

    ReplyDelete
  5. Jemput join segmen pertama saya iaitu Segmen:Saya suka makan.. http://nasuhanass.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-suka-makan.html

    ReplyDelete
  6. assalamulaikum tmah....selamat bersegmen yer...:)

    ReplyDelete
  7. Selamat bekenalan...singgh sini dari segmn y sama..Bw sebelum tidur...hihih...jom ke blog sy pulak yerr....http://mardiyanhani.blogspot.com/2013/02/segmen-saya-nak-header-doodle.html

    ReplyDelete
  8. @hatimi, @dyshasahhir: he2, tq..
    @farah: hye farah!
    @nasuha: i'allah..
    @mas zull: w'slm mama..he3..maceh..

    ReplyDelete
  9. header baru dalam proses suruh orang buat..heheh..dah lama rasanye tak tukar header baru.

    ReplyDelete
  10. @nick: wah, x sabaq la nk tgk header bawu dia..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com