Friday, February 15, 2013

Tunangan Orang


Selamt Menjadi Tunangan Orang!!

Aktiviti: Majlis Pertunangan 
Tarikh: 10 Feb 2013
Lokasi: Home Sweet Home
Konon nostalgia..
Opppp!! Bukan aku yang bertunang, tapi kakak aku yang selamat ditunangkan pada 10 haribulan yang lepas.

Hantaran pun ada buat jugak, 5 hantaran dari pihak lelaki dibalas dengan 7 hantaran dari pihak perempuan. Dari hantaran sampai ke sirih junjung kami kakak buat sendiri. Sirih junjung aku tolong sikit. Cewah, first time aku buat benda-benda ni. Lama sangat dah rumah aku ni tak buat kenduri-kenduri macam ni. Tugas aku untuk hari tu, sebagai Potograper *Photographer aka cameragirl. Tak dak la DSLR sangat yang budak-budak lanie dok sangkut kat leheaq tu. Canon Axus comel je..

Buat gila dulu sementara tunggu rombongan dari Penang sampai..
Abang ipaq dah jadi polis trafik depan rumah..
My sis dengan future mum-in-law.

Red vs Purple
Itulah my future br0-in-law.

Bye semua!
Tiba-tiba menggedik nak jugak..
Cleaning time!
Agak puas hati sebab bilik pengantin tu aku berjaya cat dalam masa sehari saja! Pastu, lain-lain hiasan tu akak sendiri yang jahit dan buat. Pheww, agak memenatkan cuti yang aku balik ni. Tapi puas hati sebab semua buat sendiri. Makanan pun buat sendiri, cuma 2 lauk *ayam masak merah + gulai ikan je yang tempah catering.

Alhamdulillah, semuanya selamat..


7 comments:

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com