Wednesday, March 27, 2013

Nak Kahwin Ke?



Ingat ya, tak semestinya bila aku dah ambil Kursus Pra-Perkahwinan ni, aku nak kahwin dah esoknya. Mungkin bagi orang lain, depa nak pi dengan pasangan masing-masing kot. Aku? Habuk pun tarak! Lagi best aku join dengan kawan-kawan.

Alhamdulillah, sebab bila senarai jaya keluar. Aku tak terpilih pun, tapi sebab bernasib agak baik, pihak urusetia telefon bagitau masih ada kekosongan. Dengan kegumbiraan, aku kata "YA! SAYA BERMINAT!"


Jadual slot yang perlu belajar..
Bersama akak-akak housemate yang berjaya masuk!

Dalam masa seminggu lagi, dapatlah sijil! 

10 comments:

  1. assalamualaikum...selamat berkursus...;)

    ReplyDelete
  2. ooh tahniah ye timm...hihi saje ucap tahniah awal2...

    ReplyDelete
  3. @mas zull: w'slm mama, he3..menunggu sijil je..
    @hatimi: amboi timi..ha3!

    ReplyDelete
  4. Ok la tu.. X lama dah tu.. Sijil dah ada.. Huhu

    ReplyDelete
  5. syok masuk kursus ni.
    pegi tiap2 hari pun takpa..huhu

    ReplyDelete
  6. wahhh semangat itu yang kita mahukan :)

    ReplyDelete
  7. @mr. doctor: he3..lmbt gikkk...
    @is: mesti la ho..
    @nick: he3, hari2 yer..xde mknanya nk hari2..bek kawen trusss.. =)
    @syida: he3..mmg semngat pon..ngee..

    ReplyDelete
  8. Tahniah ciktim..moga dipermudahkan...

    ReplyDelete
  9. ok latu pi dgn kawan2.. baru syokkan

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com