Saturday, August 03, 2013

Kotex Perisa Sirih


Oh my! Perut rasa meragam semacam ni. Tolonglah bukan 'red tide' *period. Puasa tahun ni alhamdulillah belum ponteng lagi sebab masalah perempuan. Tapi, ponteng sebab demam 4 hari. Ala, rugi betoi.

Tau tak Kotex *tuala wanita telah mengeluarkan produk yang baru. My sis guna produk ni. Aku jarang beli Kotex. Kadang-kadang kalau terpaksa saja. Hehehe.

Tapi, ada 1 produk yang menarik hati aku untuk mencuba iaitu:

 Pantyliners L&W Daun Sirih
Sangat wangi dan segar bila kita pakai. Jadi kepada wanita di luar sana bolehlah mencuba produk ni. Tak rugi seriusly! 

Produk baru yang lain pun ada, antaranya:

Kotex Luxe Ultrathin

Kotex Luxe Ultrathin Overnight

Kotex Luxe Ultrathin Overnight

Soft & Smooth Overnight
 
Soft & Smooth Overnight


 Kotex Fresh Plus-Ultra V-Care


Kotex Fresh Plus-Gentle Care


Selamat Mencuba!

Teringat pulak masa sekolah menengah, belajaq tajuk 'Reproduction'. Hahaha! Kelakar! Masuk matrikulasi lagi la mendalam. Amek hang! Malu-malu dalam dewan kuliah sebab lecturer sporting. =____="

9 comments:

  1. Salam kenal dik. Selamat beposa..Sori off topic. Nak tanya pasal rokok resdung yg adik pernah post laamaaa dulu. Gam jenis apa yg digunakan utk lekatkan kain tu? Thx in advance !

    ReplyDelete
  2. @eszek: slm..gam yg guna tu gam biasa je..yg 20 sen tu..

    ReplyDelete
  3. wah mcm2 jenis pulak bendaalah ni ye...hehehe....nampaknya blog ni dah berubah wajah lah....ni tukar design sempena raya ke ni?

    ReplyDelete
  4. @hatimi: he2..biasa bro..agk la..sempena rya..he3..

    ReplyDelete
  5. kadang2 pakai juga kotex.. tp biasanya deno pakai libresse :)

    ReplyDelete
  6. wa, rmai pengguna libresse eh..

    ReplyDelete
  7. Pengguna setia libresse..tapi kadang-kadang pakai jugak kotex ni..nanti boleh cuba..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com