HOME MY STORIES Projek Memikat Suami Yes Boss!

Thursday, August 01, 2013

Tupai Terbang


Hari ni dah masuk bulan Ogos? Cepat kan? Mana taknya tolak seminggu aku demam. Demam terkejut kot sebab bukak mata ada di rumah!

Yala, orang lain semua dah balik seminggu, aku baru tergedik-gedik balik dari Sabah. Seminggu gelong-gelong siapkan PTA untuk jilid. 

Ok, sudah-sudah jangan nak merepek. Nak cerita pasal "tupai terbang". Nak tengok?





90% badan dan appearence dia macam sugar-glider. Tapi dia berbeza sebab ekor, warna dengan telinga. Nama dia Sam!

Sebenarnya bukan beli pun, abang jumpa dia masuk dalam rumah.So, mak pun masukkan dalam sangkar kucing. Tiba-tiba dia macam masuk dalam kantung. Jadi mak pun buat la 3 kantung untuk dia. Kak pun sanggup beli sangkar baru yang warna purple ni. 

Sekarang Sam ni gedik suka panjat atas kepala orang. Tak senonoh kan? Dah la pernah membuang atas aku. Cess..

Selamat berkenalan dengan pet baru ni. *dah macam zoo dah rumah ni hah..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kepada yang sudi berkomen!