Thursday, September 05, 2013

Rindu Sam!


Aktiviti: Mencari bekas / storage / rak untuk simpan baju.

Blur sangat-sangat dengan baju yang tak ada tempat menyimpan. Lepas zohor, bersiap-siaplah pi Summer Mall untuk tengok barang.

Kepada peminat buku mahal yang banyak gambaq, novel inggeris fiksyen silalah ke Summer Mall. Harga dalam range RM5-RM12. Ada yang buku+kalkulator = RM30.Silalah berkunjung kalau ada kesempatan.


Sebab terlalu mahal barang yang dikehendaki, patah balik ke Everise. Pusing punya pusing, beli la storage box comel jenis kain RM19.90 kat Three Star. Oklah tu. Asalkan barang kemas. 

Sambil tu, Kak Maz nak ambik anak-anak hamsternya kat Pet Shop. Disebabkan ada kawan yang dah graduate tak nak ambik dah hamster dia, kesian pulak nak tinggal dia. Dengan rela hati, ambik je la. Tak pasal-pasal bela hamster pulak. Tak pelah, sekurang-kurangnya terubat rindu dekat Sam!

Rindu Sam!
Sam comel tidur dalam kantung..
My new pet, nama dia Gumuk!
Sangkar biru tu Kak Maz punya
Betina pulak hamster aku ni, rindu sangat dengan Sam. Biasalah, pakwe sendiri pulak yang ditinggalkan di semenanjung pulak kan. WA!!!

No comments:

Post a Comment

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com