Saturday, October 19, 2013

Beraya Haji keboyotan


Masuk tahun ni dah 4 tahun aku beraya di bumi Kenyalang, Sarawak! Alhamdulillah tahun ni dapat suasana baru sebab pertama kali hidup di rumah sewa. Sebelum ni memeruk dalam kolej ja.

Seronok sebab Masjid dekat je, boleh la jalan kaki. 






Dalam masa selesai solat raya, dok menggedik-gedik mengambik gambo sepanjang nak balik rumah. Excited sungguh anak-anak dara ni hah.

Suasana raya rasa la jugak sebab kawan-kawan datang beraya. Tima kasih kepada sahabat yang mai umah no. Walaupun tak ramai. Sambil-sambil aku pun beraya jugak dekat rumah kawan yang terdekat. Sebenarnya syok jugak duduk flat ni eh, pusing blok ni ada kawan, pusing blok sinun ada kawan. Sentiasa tak sunyi duduk sini. Alhamdulillah.



Perut pun kenyang + memboyot macam 9 bulan pregnant. HAHA!

Macamana pulak dengan cerita hari raya haji hampa?

4 comments:

  1. Funnylah you all...kalau malam bergambar macam ni mesti serem kan..he..he

    ReplyDelete
  2. @raudzah: hehe..sronok brya..cmni la jdinya..

    ReplyDelete
  3. wah besarnye kawasan rumah dia..ni katne ni?

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com