Friday, October 11, 2013

Kemalangan MASwings



Senarai mangsa yang terlibat:

Meninggal dunia
  1. Tan Ah Chai (96 tahun)
  2. Marc Joseph [Co-pilot] (23 tahun)


Kritikal
  1. Sue Isabella Abai (26 tahun)


Sederhana
  1. Mohd Abd Amir [Kapten Pilot] (58 tahun)


Stabil
  1. Fauziah Pelimin (32 tahun)
  2. Mohd Raiyan Fatmi (4 tahun)
  3. Nur Filzah Raudah (1 tahun)
  4. Merang bt Maharani (54 tahun)
  5. Noorhazwin Sharom (29 tahun)
  6. Chang Gee Keong (29 tahun)
  7. Elranita bt John (52 tahun)
  8. Junaidi Biadi (52 tahun)
  9. Erwan Shah b Einin (28 tahun)
  10. Lee Chee Kian (39 tahun)
  11. Tan Kan Cian 

Baru je semalam aku menghantar housemate ke Airport Kuching. Tapi, dia ke Kuala Lumpur dengan penerbangan AirAsia. Menakutkan jugak kemalangan macam ni, dah la kami ni pengguna tegar kapal terbang. Yela, kalau tak naik macamana nak balik semenanjung! Huwa!!

Senoga yang tercedera segera sembuh dan takziah kepada keluarga yang meninggal dunia. 

Maklumat lanjut & sumber: SINI

4 comments:

  1. ramai2 sedekah al-fatihah kepada mangsa yg beragama islam..

    ReplyDelete
  2. Baca doa setiap kali naik flight ataau kemana mana, InsyaAllah dilindungi

    ReplyDelete
  3. Takziah untuk semua..sebenarnya inilah juga antara dilema kita bila nak naik flight...macam-macam boleh jadikan..anyway salam aidil adha cik tim..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com