Friday, February 21, 2014

Tak nak Study Lagi!


Penat sungguh kelas semalam. Aku memang tak suka kelas petang yang lebih dari pukul 5 ataupun exam petang. Hari ni kelas pukul 2-5pm: Inland & Coastal Fisheries, bersambung pulak pukul 5-8pm: Technology Multimedia. 

Tapi apa boleh buat, nak graduate cepat kan. Kena harungi jugak kelas ni 1 semester. I can do it!

1 ja best kalau kelas yang panjang macam ni, akan habis setengah jam AWAL. Mana taknya, dok lelama dalam kelas tu pun lecturer penat nak pot pet, student sendiri pun dah tepu. Sempatlah aku nak bersolat Asaq dulu. 

Penat sangat minggu ni sebab kena buat surat untuk ambik subjek ulangan lagi. Tempat nak print pulak di hujung alam sebab yang dekat Sakura, student Pavillion tak bukak. Aduhai, ber'exercise' ke fakulti FSGK. 

Sabaq weh..sabaq weh..last semester! Dah berangan dah nak ambil gambaq time graduate ni dekat mana, setting semua. Aduhai, tu sajalah semangat aku sekarang. 
Plus! Aku dah ambik baby aku semalam. My adorable hamster. Melayang duit sebab beli barang hang Gumuk oii. Paling comel semalam pi kedai tu, bila aku panggil "baby!", truih dia terbangun. Tak tau la dia bangun sebab terkejut or rindu aku?? 

Dalam wallet aku sekarang ni, RMO.00 sen. Memang sangatlah gila desperate. Dalam maybank ada RM11, apekah? Cepatlah duit training masuk. 

Balik dari kelas tadi, selepas mandi aku dah terbongkang tidoq beralaskan lantai sebab panas. Tengok-tengok hujan weh! Terjaga sudah aku. Truih update blog sebab kalau boleh setiap minggu ada la entry. Tak mau la blog ni berhabuk dengan tebalnya..

Chayok! TIMM!

2 comments:

  1. lepak sini jap baca entri hehehehe

    ReplyDelete
  2. Take care cik tim...bila fully occupied macam ni..kesihatan kena jaga..especially cuaca sekarangkan...minum air banyak-banayk ya!!!

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com