Saturday, May 10, 2014

JelajahKampus3R di Borneo


Tarikh: 5 Mei 2014
Tempat: Student Pavillion
Aktiviti: Jelajah Kampus 3R

Seminggu sebelum tarikh aktiviti ni, ada kawan share kat fb pasal benda ni. Dia suruh isi nama..

Aku krik..krik..krik baca. Tapi bila nampak ja tulis 3R dekat situ, laju tulih nama! Alhamdulillah aku terpilih dalam 200 peserta.

Rancangan 3R ni kegilaan aku waktu zaman sekolah menengah dulu. Biasalah, zaman tu kita baru nak membesar jadi wanita + perempuan. 3R ni kira sifu lah sebab banyak bagi tips yang berguna. Walaupun sekarang ketiga-tiga hos dah ditukar, aku masih jugak ikuti perkembangan diorang sampai sekarang.

Disebabkan 3R Musim Pertama ni dah habis, demi untuk bertemu peminat dengan lebih dekat, diorang lancarkan program ni!

Sambil-sambil bertemu diorang, kami ada slot jugak membina keyakinan diri dalam diri wanita. Ada game, presentation. Memang best & havoc!

3R, Student Pavillion, unimas,

3R, UNIMAS, JelajahKampus3R, Dayah Bakar

Berminat meneruskan pengajian di luar negara?
10 Perkara Terhebat Wanita
Kepada pengguna Kotex diluar sana!
 
Ribuan terima kasih kepada pihak 3R yang bersusah payah mai ke universiti kecik kami ni hah. The best experience ever! Love u 3R!

3 comments:

  1. Bestnya..tahniah cik tim coz terpilih..kita pun suka jugak program ni dulu..sempoi..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com