Sunday, May 18, 2014

Kasut Raya dari Sarawak


Bersempena 16 Mac hari tu, aku menemani kawan untuk mengambil telefon Samsung Mega yang pecah skrin! di Plaza Merdeka, Kuching.

Urusan disana sekejap je, alang-alang dah di mall. Pusing-pusing cuci mata. Termelekat pulak di VERN'S. Cantik pulak tengok kasut wedges yang dia display. Rupanya..
OMOMO! Dah last day pun! 

Wedges lama aku pun dah nak terkumpil tapak*mencari alasan gayanya. Alang-alang, aku berjaya memujuk kawan aku seorang lagi beli. Maka, dapatlah 2 kasut dengan harga:
RM75.90+RM9.00
Total=RM84.9
Bahagi dua orang;
RM42.45

Untunglah kami pada hari itu. Kasut raya pun aku dah dapat sekarang ni. So, selepas ni, jangan menggatal membeli kasut lagi. Tapi, aku mengaku sendiri, aku bukan yang jenis suka mngumpul kasut. Aku hanya akan beli kalau betul-betul kasut tu aku tak ada, atau kasut rosak. Tak elok membazir kan, membazir amalan syaitoon..

Nak tengok kasut?

p/s: Perempuan dan kasut memang tak dapat dipisahkan. Aku sendiri tak pernah ada kasut macam ni. Sebelum ni selalu hentam pakai sneakers untuk semua baju..including baju kurung..dasat kan..

10 comments:

  1. Assalammualaikum..

    best nyer kasut baru.. cantik tu.. hehhe

    mselim3

    ReplyDelete
  2. assalam...best nyer ada kasut baru...boleh pakai raya...
    Salam hujung minggu dari bunda...

    ReplyDelete
  3. cntik la timm..
    lepas ni shopping baju raya pulak.kasut dah ada kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeah! tau xpa..tgh window shopping nk cri bju raya pulak..

      Delete
  4. Cantiknya..I like the colors...

    ReplyDelete
  5. Cantik kasut tu. Tp akk x leh pakai highheels or wedges ni. Nanti sakit blkg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, tu la akak, ni masa memuda ni boleh la cuba-cuba pkai..hehe..

      Delete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com