Thursday, June 26, 2014

Bye Kuching, Hai Kulim


Alhamdulillah, aku dah sampai airport Penang pukul 11:30 pagi tadi. Sedapnya bau semenanjung, walaupun agak berjerebu.
Lunch diluar dengan akak di kedai makan kat Kulim. Kenapa semua orang pandang pelik tengok aku. Macam aku ni orang luar? Apakah?

Lega sangat, paling tersentuh, mak cakap " Rindu sangat-sangatlah dekat maksu". Melting mak, lepas ni anak bongsu mak tak mau pi jejauh dah..

8 comments:

  1. kat tempat saya ni pun jerebu kuat.
    xleh bukak tingkap.
    duk dalam rumah je..huhu

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. slamat dtg? welcome home lah..hihi..

      Delete
  3. timm, saya pindah dah.. http://khamsi-abdullah.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah sampai kampung tercinta ye

    ReplyDelete
  5. kt sini smlm ujan lbt hlg semua jerebu

    ReplyDelete
  6. cik timm ada kt kulim la ni ye..
    syiokk la dia. sambut puasa dgn family ye

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com