Thursday, June 19, 2014

CPUV Nuffnang Ke-6


Alhamdulillah, CPUV ke-6 muncul hari ini. Tak sangka, dalam kekalutan exam sampai tak berupdate blog ni. Baru pagi tadi rajin untuk blogwalking.

 Terima kasih Nuffnang. Semakin lama semakin bersemangatlah aku untuk berblog. Murah rezeki aku bulan Jun ni.

Bulan Ramadan pun dah nak dekat!

Mesti mak-mak kat luaq tu dah berfikir macam-macam juadah untuk berbuka puasa kan? Selalu rutin dekat rumah, berbuka puasa dengan juadah mee ke, bihun ke, kuey tiaw, nasi pun masak jugak. Tapi selalu makan nasi selepas balik dari terawih. I'Allah tahun ni dapatlah berterawih dengan mak di surau. Dapat juga jumpa kawan lama sekolah dulu.

15 comments:

  1. congrat...
    ramai jugak dapat rezeki dr nuffnang bulan nie.
    rezeki untuk puasa n raya tu.

    ReplyDelete
  2. Eh zumal pun dapat gak... Tahniah k ;)

    ReplyDelete
  3. Ya Allah...tak sabar nye menanti ramadhan...

    ReplyDelete
  4. sejak dua menjak ni makin banyak cpuv yg melekat..
    rezeki bulan puasa ni :)

    ReplyDelete
  5. tahniah ! tapi tak nampak lagi iklan ni, bila la dia keluar yer?

    ReplyDelete
  6. tahniah timm
    ciksu nk pi tgk jgak la kot2 dpt seketoi. hihi.dh lama be tak menari tu.. bln jun xda seketoi lg

    ReplyDelete
  7. Congrats Timm dapat CPUV baru lagi..yuk countings for ramadhan :)

    ReplyDelete
  8. salam
    alhamduliLLAH...insya ALLAH moga panjang umor kita dapat lagi sambut ramdhan

    ReplyDelete
  9. alhmadullilah murah rezeki kan, nuffnang baik sangat hihihi salam ramadhan awaakkkk dh habis puasa ganti tak? hik

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah dan tahniah, murah rezeki

    ReplyDelete
  11. Rezeki ramadhon ..alhamdulillah :)) ..salam ramadhon jugok timm!

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com