Sunday, June 22, 2014

Speechless


Sebelum
remaja OKU, firdaus, 15 tahun

Selepas
remaja OKU, 15 tahun
Setelah setahun, ini yang terjadi.

Sangat-sangatlah tak terkata....

Berita;

9 comments:

  1. Replies
    1. nasib baik skng slamt di hospitl..

      Delete
  2. KN memang tak leh tengok dan dengar cerita pasal budak ni... mesti nak nangis... sbb KN pun pernah ada anak macam ni dan KN tak faham kenapa seorang ibu sanggup buat anak dia macam tu...

    ReplyDelete
  3. salam. hmmm kesian dengan nasib dia :)) kenapa perlu diabaikan oleh ibu sendiri?

    ReplyDelete
  4. salam timm bill
    nak tunggu apa alasan mak dia bagi
    yg pelik kenapa org sekeliling tak ambil tau juga yek...sedara mara..AYAHnye..
    ermm..
    *sedih

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak dia dah bagi alasan dah. Nonsense je uh!

      Delete
  5. akak pun speechless xtau nak ckp ape

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah sekarang kembali berisi dia..dijaga rapi..

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com