Thursday, November 06, 2014

Top Commentator Oktober 2014


Alhamdulillah, aku dah selamat pulang ke semenanjung 2 hari lepas. Kepenatan dengan trip dari Sarawak memang buat mata aku sentiasa terlelap.

Entry pertama selepas bercuti dari berblog buat aku agak janggal untuk menaip. Terima kasih kepada pengomen tegar blog picisan bulan Oktober lepas. Andalah antara semangat untuk aku terus berblogging.


Terima kasih daun keladi,
Lain entry komenlah lagi..

p/s: malasnya nak buat entry..mood come on!




9 comments:

  1. Eh nama zumal pun ada yer Timm... Moga semangat berblog kembali ok tau ^_^

    ReplyDelete
  2. Eh.. Ada la juga.. Terima kasih timm...

    ReplyDelete
  3. Bagus buat entry macam nih..hargai blogger yang singgah blog kita kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iyer, hadiah memahal xmmpu nk bagi..kita bg free backlink utk diorg :)

      Delete
  4. welcome back!
    ada jugak tersenarai. tq timm. ^^

    ReplyDelete
  5. Awak kena TAG ! :)
    http://flawlesssakura.blogspot.com/2014/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
  6. sama - sama . peramah dgn mereka yg peramah juga ...

    ReplyDelete
  7. yezza nama kita ada.. keep writing yg best2 ye cik timm.. inshaAllah selagi tiada aral melintang, kita akan setia berkunjung ke mari. in the meantime, get some rest and refresh your mind after trip ye.. ^_^

    ReplyDelete
  8. ehh..sis JM pun terselit gak kat sini hihih

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com