Thursday, December 04, 2014

Permohonan Baru BR1M


Akhirnya berjaya buka laman web BR1M. Kepada yang ingin memohon dan mengemaskini BR1M boleh ke sini:
BR1M akan diberi berdasarkan:
Aku memang baru sahaja isi untuk permohonan baru sebab sebelum ini masih belajar. Ada yang kata kalau masih belajar tak akan dapat kerana akan mendapat baucer buku, tapi tahun lepas, ada je kawan-kawan aku yang dapat sebab isi. Ramai pulak tu..
Tak pe, hidup jangan tamak. Kita perlu juga fikirkan orang lain yang susah dari kita yang betul-betul perlukan bantuan.

p/s: Berjaya buat Japanese Cotton Cake! Nantikan resipinya..

10 comments:

  1. alhamdulillah dah berjaya buat permohonan ...

    ReplyDelete
  2. 12am 1/12 haritu lagi dah kemaskini dah. hehe

    ReplyDelete
  3. hihi... same la dh kemaskini.. :)

    ReplyDelete
  4. uuuish nak kena buat ni.. pape hal duit hak kita hahaha

    ReplyDelete
  5. Zumal pun baru update akaun brim semalam...

    ReplyDelete
  6. Takdak harapan nak dapat brim.
    Takpe ramai lagi yang memerlukannya

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com