Monday, January 19, 2015

Siapakah Caliph Buskers?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 
Tahniah kepada semua pemenang AJL 29 semalam. Aku pun tengok cikit je. Tapi sanggup korek youtube pulak untuk cari Caliph Buskers yang menyanyikan lagi Roman Cinta bersama MOJO. Memang ternganga dan seram sejuk aku dengar suara vokalis busker ini yang sangat sedap! 
Memang the vast kan?

Antara senarai pemenang AJL 29
Juara: Apa Khabar, Joe Flizzow & Sonaone
Naib Juara: Masih Aku Cinta, Shila Amzah
Ketiga: Di Pintu Syurga, Dayang Nurfaizah
Vokal Terbaik: Di Pintu Syurga
Persembahan Terbaik: Mojo & Caliph Buskers
Rupanya kumpulan Caliph Buskers memang dah terkenal di kalangan buskers di ibu kota. Itu pun sebab aku tengok di laman Facebook mereka sendiri iaitu Caliph Buskers. Semoga kumpulan mereka terus berusaha dan selamat berjaya! Malaysia Hari Ini pun ada membicarakan topik mengenai orang kurang upaya (OKU) yang hebat dan masih mempunyai keyakinan diri. 

p/s: Rindu sangat dengan awak En. Blog :)

7 comments:

  1. Salam Ukhwah, Jemput join Segmen GA Mycherita yang sedang berlansung sekarang ye.. Ini Link nya..>>> Segmen Giveaway MyCherita

    ReplyDelete
  2. Zumal pun suka persembahan Mojo tu memang penampilan Caliph Buskers tu amat unik ^-^

    ReplyDelete
  3. serious best! sepatutnya depa yang jadi juara. ^^

    ReplyDelete
  4. kenal ketika mlm anugerah tu je sblm ni mmg tak tahu group ni

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com