Thursday, January 01, 2015

Till Then 2014

Assalamualaikan & Salam Sejahtera
 
Sekejap sahaja 2014 telah pun melabuhkan tirainya tadi. Mercun, meriam segala mak nenek semua ada tadi. Nasib baik berbunyi, kalau tak sampai esok pagi baru aku mandi. Sekarang dah habit suka tertidur. Pukul 12 malam baru bangun untuk mandi. Orang tua-tua tak bagi mandi lewat malam kan?

2014
Terlalu banyak kenangan manis dan pahit yang berjaya dilalui, alhamdulillah. Di mana aku telah berjaya menghabiskan pelajaran, bergraduasi, dan sekarang bekerja.

2014
Semoga segala memori yang terindah sentiasa tersemat di dalam hati. Memori pahit pula dijadikan pengajaran dan sempadan supaya tidak berulang kembali.

Diharap perjalanan hidup aku di tahun baru akan membawa sinar baru. Semoga aku akan lebih dekat dengan-Nya dan tidak hanyut dibuai kenikmatan dunia. 

2015
Aku akan memegang umur 24 tahun pada tahun ini! Wah! Tapi selagi belum masuk bulan September aku masih lagi 23 ya. Punya tak nak mengaku kan. Ada apa dengan nombor. Age is just a number right?

2015
Mesti bertambah ramailah rakan-rakan aku yang lain akan mengorak langkah ke jinjang pelamin. Alhamdulillah, aku tumpang gembira. Nak join sekaki tak ada calon pulak kan. Mana boleh hentam kromo sebab nak ikut orang lain yang berkahwin jugak kan. Pemikiran aku masih lagi belum matang untuk memikirkan tentang perkahwinan. Agaknya disebabkan keluarga aku memang trend berkahwin lewat dan aku adalah anak bongsu. Memang sampai ke sudah aku tak fikir..

p/s: Di manakah agaknya jodohku? Macam geli jer..hahaha! Seronok terlebih tengah-tengah malam ni sebab...
wait till next entry ya,,

7 comments:

  1. sis pun lahir september juga tapi dah byk series ... semoga thn ini kehidupan menjadi lbh baik ...

    ReplyDelete
  2. kahwin jangan lupa jemput akak tau..muda lagi tu, baru 24.

    ReplyDelete
  3. X pa timm..jodoh timm ada tu cuma sbr pasti akan muncul nnt insyallah

    ReplyDelete
  4. dimana jodohku dan jodohmu ? nampaknya Timm da mula memikirkn soal kawen.. hehek tahniah..

    Happy New Year

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah banyak pencapaian di tahun 2014. Semoga lebih success di tahun 2015

    ReplyDelete
  6. suka quote tu..married with person that u cannot live without..fuhh.,..susah mau cari tu

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com