Thursday, January 01, 2015

Top Commentator Disember 2014

Assalamualaikan & Salam Sejahtera
Disebabkan bulan ini aku kurang nak blogwalking dan terjah ke blog orang lain, maka pageviews menurun, komen pun apatah lagi kan. Maafkan tuan blog ini ya, kesempitan masa disebabkan komitmen bekerja menjadikan blog ini sedikit terabai. Ampun semua!
 
Namun, masih ada yang baik hati nak meninggalkan secebis jejak di blog picisan ini. Jangan risau, dengan adanya bloglist setiap bulan untuk top commentator, aku akan rajin menerjah blog hampa kalau ada kelapangan.
 
CT Humairah | Cik Fafa | KhaiRin: Anies | Zumal | Anizz Annisa | Belog Santai | Asha Lya | Cetusan Minda | Time Traveller | Maria Firdz
 
 Terima kasih semua! 
Tanpa anda, siapalah blog aku. Mesti sunyi macam rumah yang tiada tetamu datang. Tak ada tetamu datang maksudnya rezeki pun tak ada. Tetamu kan pembawa rezeki :)

9 comments:

  1. betul tu..hehe!akak belanja promoted content satu kali!

    ReplyDelete
  2. Tahniah smua..ehh lya pun da trselit

    ReplyDelete
  3. most welcome! klik mercy kat sini. ^_^

    ReplyDelete
  4. miahahaha gua nampak nama gualah disitu.. maka gua tersenyum simpul menahan malu hehehe.. thank you Timm pun rajin jenguk blog akak ^^

    ReplyDelete
  5. Tahniah untuk semua ye dik...

    ReplyDelete
  6. Tahniah kepada semua.
    Memang rajin la

    ReplyDelete
  7. sis JM pun dah lama tak terjah sini itu sbb x maasuk dalm list :-)

    ReplyDelete
  8. Interaksi dgn pelawat jgk penting utk menaikkn pelawat blog ni

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com