Sunday, May 24, 2015

Penghargaan dari PTPTN?

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 
Lama tak mengemaskini, clear segala inbox bagai dalam hotmail, scroll punya scroll, perasan 1 emel yang menarik perhatian.
 
"PENGHARGAAN BAYARAN BALIK PINJAMAN"
 
Oih, benda apa pulak ni..?
Oh, sebab aku dah bayar secara konsisten selama 5 bulan kot. Acece, baru 5 bulan bayar dah excited. Apa boleh buat, nama pun pinjaman. Kenalah bayar kan?

Agaknya kalau bayar secara konsisten boleh dapat pengurangan tak? Anyone yang kerja PTPTN boleh jawab??
 
:'(

7 comments:

  1. Ingatkan dapat pengurangan...kot la kan kalau bayaq konsisten boleh dapat kurang ka...hee

    ReplyDelete
  2. Hutang knala byr kan..ok la tu mana taw dpt pgurangan kan

    ReplyDelete
  3. hehe sy bru stat byr bulan ni.tu pon byr ikut suka je ahaks

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..settle dh byr ptptn ni..

    ReplyDelete
  5. Wah, siap dapat penghargaan dari PTPTN yer ^-^

    ReplyDelete
  6. ini lah yang di cari..good girl...teruskan momentum tu ye timm

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com