Friday, May 06, 2016

Klinik Idzham vs Klinik J....

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

klinik idzham, pandan jaya, klinik, ubat

Cik Timm sangkakan beli ubat sendiri di farmasi, hilanglah selsema ni. Walaupun cuti hari ni, CT tidur sepanjang hari sebab kepala berat. Malamnya, kepala rasa semacam je..

Tak boleh jadi ni, CT ke Klinik Idzham. Siapa cakap produk melayu tak bagus? Lagi bagus CT ke klinik ni waktu sakit perut hari itu. Harga pun murah dari klinik tersebut, servis pun bagus. Patutlah ramai orang ke klinik ni dari yang satu lagi tu..
klinik idzham, klinik 24jam
Doktornya melayu, Dr Khairanizam, dia cakap tekak dah merah & paru-paru banyak lendir. Jangan minum ais dan air buah. Dengan muka blur, 
"Air buah pun tak boleh eh??,"
"Ye, tak BOLEH! Lepas ni berpantang sikit..,"
>..<
"Ok..," dengan muka seposen.
Kejap je jumpa dalam 5 minit. Cuma nak menunggu masuk bilik doktor & ambil ubat lama sikit, sebab agak ramai di klinik walaupun dah lewat malam. Ramai orang sakit sekarang ni. Nak tau pengasas Klinik Idzham, cer ke sini.
p/s: Cik Timm tidoq dulu, semua perkataan dah jadi macam dua...

5 comments:

  1. hehehe .. get well soon nah timm .. banyak kan mnum air masak ja .. pantang sikit . hee ^_^

    ReplyDelete
  2. itu makna kata kena minum ayaq kosong banyak2.. hehehehe..

    ReplyDelete
  3. klinik idzham memang bagus..akak selalu ke sana

    ReplyDelete
  4. Dr aimi aqilah di klinik idzham tu my friend

    ReplyDelete
  5. selalu lalu je tp x penah pegi ;-)

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com