Wednesday, May 25, 2016

Wordless Wednesday @22: Cute Sweater Collections

Assalamualaikum & Salam Sejahtera









p/s: Cik Timm sangat gila dengan sweater!
Tapi belum ada koleksi yang rare macam ni, macam malu je nak pakai..

6 comments:

  1. kite kalau boleh memang dah lama nak beli sweater pesen lagu ni, tapi malu satu masalah, lagi satu panas pun masalah jugak. Ntah bila nak pakai taktau la huhu

    ReplyDelete
  2. klau umur cam sis JM ni lagi lah x sesuai

    ReplyDelete
  3. alamak.. ni pakai dalam rumah brani kot.. bawak keluar seram plak =P

    ReplyDelete
  4. saya dah ada jaket naruto 1.. lagi nmpak real dari jaket naruto yg dalam gambar tu.. haaa..... siap ada 2 sided.. kalau pakai terbalik, jadi jaket lambang uchiha plak.. http://www.budakpening.com/2015/12/ww-132-jaket-naruto-sasuke.html

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com