Saturday, July 16, 2016

Senarai Barangan Makeup Simple

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Hai semua!
Sebagai seorang perempuan mesti ada seketul dua barangan kosmetik kan?


Seganas-ganas Cik Timm pun, Cik Timm ada juga barangan makeup. Tengok video kat atas rasa berpinau-pinau mata tau.


Tapi Cik Timm ada 6 barang je;


1. CHRISZEN 2 IN 1 Moist Cake 02


2. MAYBELLINE Clear & Smooth Pressed Powder 03 Natural


3. SILKYGIRL Eyeliner Pen Black


4. MAYBELLINE Hyper Curl Volume Express Very Black


5. SILKYGIRL Moisture Balm Lipcolor 07 Cherry


6. METHOLATUM Lip Ice


Cik Timm orang yang simple jer, sebab tak reti bab-bab makeup ni. Cik Timm mula membeli benda-benda ni pun sebab kerja F&B nilah. Perlu nampak sentiasa segar dan cantik. Cantik kerr....


Tips Cik Timm, lipstik tu blusher, lipstik tu jugak eyeshadow. Senang, simple jer, tak payah fikir banyak dan jimat. Eyebrow? CiK Timm tak perlu kot sebab kening dah lebat. Hahaha!!


Hampa pulak, apa senarai barangan makeup yang ada?? 
Cer sharing-sharing, nak tengok jugak.
p/s: Teringat BOS dekat KL, selalu Cik Timm kena berleter sebab bibir tak merah, hehehe..

6 comments:

  1. orang perempuan mesti ada...kurang-kurang bedak nak tempek sana tempek sini kan?

    ReplyDelete
  2. owh.. igtkan sama macam dalam video tuh... penuh.. hahaha

    ReplyDelete
  3. ahaks xD samalah kita. ada barang mekap yang asas je, supaya nampaklah muka kita tu berseri sikit kalau berjalan ke luar tu . hehe

    ReplyDelete
  4. pompuan dan mekap mmg x leh dipisahkan

    ReplyDelete
  5. ehehe biar simple je Cik Timm... comel da =D

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com