Thursday, October 20, 2016

Semakan Senarai Hitam PTPTN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Bayar punya bayar, akhirnya Cik Timm dah terlepas dari senarai hitam PTPTN. Alhamdulillah. Untung ada kawan sendiri kerja dengan PTPTN. Bolehlah tanya kalau ada sebarang kemushkilan kan.


Kalau nak check boleh ke sini;
Semakan Senarai Hitam PTPTN
Masukkan maklumat yang diminta tu, klik HANTAR


Lepas tu, boleh klik untuk Jabatan Imigresen Malaysia, nak check kita boleh ke luar negara tanpa halangan ke, ada problem ke. Bulan-bulan lepas Cik Timm check memang ada problem. Tapi sekarang dah TIADA HALANGAN. Yea!

Untuk PTPTN pulak, Cik Timm dah tak disenaraihitam dah. Lega..

Settle bayaran yang tertangguh dan tertunggak. So, lepas ni Cik Timm boleh bayar ikut jadual yang ditetapkan. Alhamdulillah..

p.s. untuk anda-anda kat luar sana yang ada kemusykilan, bolehlah berjumpa pegawai PTPTN, dah banyak kiosk yang bukak. Dekat AEON Bukit Mertajam pun ada kiosk satu..

10 comments:

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © fatimahnabila Designed by azhafizah.com