Monday, December 26, 2016

Bagi Can Tanya Soalan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera




Tahun 2016 dah nak sampai ke penghujung kan. 
So, Cik Timm bagi peluang untuk semua tanya soalan apa-apa pun.
Kalau Cik Timm boleh jawab, Cik Timm on je, hehe :)

5 comments:

  1. boleh tanya apa-apa je soalan kan? so, nak tanya nih.. hahahaha..

    pada pendapat cik timm, bolehkan mengucapkan ucapan merry Christmas kepada org bukan muslim?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pada pndpt cik timm, boleh je..sebb kita kn dlm negara yg berbilang bngsa :)

      Delete
    2. hahaha.. soalan berbentuk pendapat, tapi soalan lebih panjang dari jawapan.. hehehe.. xpe2.. jawapan boleh diterima.. sebab soalan berbentuk pendapat tak ada betul dan salah. yang penting nak melihat macam mana cara org tu jawab.. hehehe

      Delete
  2. kalau dpt RM23bilion dari org arab, nak guna ke nak report kt SPRM? ;-)

    ReplyDelete
  3. Selamat tahun baru Timm, nak tanya apa azam tahun baru Timm?

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com