Wednesday, May 17, 2017

Selamat Hari Guru!

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Image result for selamat hari guru
Sumber: Google Images

Selamat Hari Guru Cik Timm nak ucapkan kepada semua guru-guru di luar sana secara langsung atau tidak langsung. Sama ada formal atau tak formal.

  • Tadika KEMAS Sg. Ular
  • Sekolah Kebangsaan Sungai Ular
  • Sekolah Menengah Kebangsaan Kulim
  • Kolej Matrikulasi Perlis
  • Universiti Malaysia Sarawak
Cikgu ni macam-macam, cikgu KAFA ada, jurulatih palapes pun ada, pengalaman pun guru jugak kan? Mak Cik Timm sendiri pun cikgu mengajar budak-budak mengaji.

Beruntung orang yang jadi cikgu or guru ni kan. Sentiasa dapat pahala sebab mengajar dan berkongsi ilmu dengan anak murid.

Terima kasih cikgu sebab alhamdulillah Cik Timm dah jadi manusia sekarang ni hah 💓

2 comments:

  1. walaupun hari guru dah lepas, nak ucap selamat hari guru jugak kepada semua yang bergelar guru :)

    ReplyDelete

I am not responsible for, and expressly disclaims all liability for, damages of any kind arising out of use, reference to, or reliance on any information contained within the site. While the information contained within the site is periodically updated, no guarantee is given that the information provided in this site is correct, complete, and up-to-date.

Tengs for dropping your idea!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Copyright © ஐfatimah❀nabilaஐ Designed by azhafizah.com